Skriva: Fortsätt meningarna

Att skriva i jag-form blir genast mer personligt och kanske också lite enklare.? Ta fem minuter och…

..fortsätt meningarna:
Om jag bara hade…
Jag har aldrig tidigare berättat att…
När jag vaknar brukar jag…
Det var sent när…
Jag önskar…
Det sista jag ville var…
När jag steg på bussen såg jag…
Min värsta mardröm…
När jag kände i fickan…
Lukten påminde mig…

Det här inlägget postades i Skrivövningar och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

