Glömde Earth Hour

Förlåt, jag glömde Earth Hour igår. Är jag en dålig människa då?
Har alltid koll på det, men det trillade på något sätt totalt ur mitt huvud.
Jag kanske inte får rösta på Miljöpartiet igen…??

Det här inlägget postades i Tankar och inspiration. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Glömde Earth Hour

  1. enligt O skriver:

    Gjorde det också, men å andra sidan har jag sovit bort helgen och använt ovanligt lite el. Får fråga Fridolin om det gills.

  2. 11ek skriver:

    Jag tycker att det gör dig till en dålig människa! Tänk att du inte tänker alls på miljön och oss andra!! Det finns ett ordspråk som lyder ”många bäckar små”, men om du inte är med och bidrar blir det ju inte ens en bäck! Kanske på sin höjd en plaskpöl. Fy skäms och försök unvika el så mycket du kan under resterande vecka som straff!
    /Helena
    Ps: Jag glömde också!

Kommentera

