Oops, det lät kanske lite fel…

Jag fnissade lite för mig själv när jag läste mitt inlägg om Kärlekslådan som jag skrev tidigare idag på jobbet.
På lunchen. Något stressat.
Så som jag hade uttryckt mig kunde man nog tro att jag var väl bevandrad inom den erotiska litteraturens värld, man faktum är att jag bara citerade vad jag hört på P1 tidigare på morgonen. Jag har nog aldrig läst erotisk litteratur någonsin. Inte ens Harlekin.
Men jag får väl ta och läsa den där 50 shades of Mr Grey…

Jag har ändrat lite i Kärlekslåde inlägget nu…Är det inte intressant att jag tyckte detta var lite pinsamt?! Ha, ha.

Det här inlägget postades i Bilder och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

