Panikköp i Pressbyrån

20120512-130822.jpg
En bussresa utan bok går ju inte. Fick snabbt sticka in på Pressbyrån och leta i deras magra utbud. Har ingen aning vad det är för en bok. Men det märker jag väl snart…

Det här inlägget postades i Böcker och Litteratur och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Panikköp i Pressbyrån

  1. bokmal73 skriver:

    En buss eller tågresa utan bok är verkligen en ekvation som inte går ihop. Hoppas boken var bra🙂

    • MalinC skriver:

      Faktum var att jag råkade missa min buss på grund av att jag satt försjunken i boken. Har fortfarande inte kommit tillräckligt långt för att veta om jag tycker om den eller inte…
      Men som tur var kom det i alla fall en ny buss ganska snart!

Kommentera

