Stavfel? Moi?

Nej, nu hade det visst smugit sig in ett fel i själva rubriken på mitt förra inlägg! Där går gränsen!  Nu får det vara slut på alla små bortglömda bokstäver och stavfel. Jag är ju en ärbar svensklärare, som naturligtvis bör vara ett gott föredöme i min skriftliga produktion.(ho, ho)

Har haft mycket krångel med datorn (läs: har haft extremt mycket att göra) på senaste tiden och jag tror faktiskt att den inte riktigt uppfattar allt jag skriver (läs: hinner  inte ens kolla igenom mina inlägg ordentligt). Det är nog något fel på hårddisken som gör att tangenterna inte alltid funkar som de ska (läs: jag är av naturen en slarvig person) men i och med att sommarlovet nu börjat så kanske jag kan ha tid att laga problemet med datorn (läs: Nu när jag snart har semester får jag ta mig f-n skärpa mig!)

Det här inlägget postades i Bilder. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Stavfel? Moi?

  1. Alice skriver:

    hahahahaha. Du ar sa himla rolig.

Kommentera

