Ju fler sidor desto bättre

Om jag nu ska skriva en bok – så måste väl det jag skriver se ut som en bok!
Idag räknade jag ord per sida i andra böcker och förökte få mina wordsidor att se lite mer ”bokaktiga” ut. Radavståndet något större och marginalerna likaså.

Vips hade jag nästan dubbelt så många sidor! Tjoho, vad jag har skrivit mycket!!

Det här inlägget postades i Mitt skrivprojekt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ju fler sidor desto bättre

  1. Nina Wennberg skriver:

    Visst är det häftigt när man helt plötsligt får en massa sidor i manuset. Egentligen är det ju samma mängd ord, men det känns roligare om orden är fördelade på fler sidor på något konstigt sätt.🙂

  2. helenahellman skriver:

    Du är fantastiskt duktig!! Själv har jag ordnat en alldeles egen skrivarhörna idag så nu finns det inga ursäkter längre! Jag ser fram emot att läsa ditt alster. Det låter lovande!

Kommentera

