Skrivarverkstan

20120620-111007.jpg

Sol, skön stol, balkong, kaffe och en dator är allt jag behöver just nu. (blåsten hade jag klarar mig utan)
Ett kapitel till är nu färdigt! Yes, sommaren börjar bra. Har också planerat upp sista tredjedelen av mitt manus lite bättre. Förhoppningsvis innebär det lite fart och spänning!

Bild | Det här inlägget postades i Bilder och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Skrivarverkstan

  1. Nina Wennberg skriver:

    Vad skönt det ser ut. Hoppas du får en produktiv dag!

  2. Anneli skriver:

    Åh vad härligt det ser ut. Klart det går att skriva fantastiska berättelser där🙂 Lycka till med fortsättningen!

  3. bokmal73 skriver:

    Vilken härlig skrivarverska´du har. Ser mysigt ut. Jag hoppas också på lite skrivtid i sommar. Lycka till med sista delen av ditt manus

Kommentera

