Mitt klassrum

Mitt fina klassrum i nya skolan. Man bygger inte skolor idag som man gjorde när den här är stod ny någon gång på 20-talet. Luft. Takmålningar. Högt i tak. Vackra trädörrar.

20120817-162222.jpg

Det här inlägget postades i Skolfrågor och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mitt klassrum

  1. Halvbonden skriver:

    Det var på den tiden som skolan ansågs viktig höll jag på att säga.. Inte för att nedvärdera det underbara arbete ni lärare gör, men jag menar att ni borde få bättre betalt. Det borde vara det högstatusjobb som det var förr i tiden (som typ läkare är fortfarande).

  2. bokmal73 skriver:

    Oj vilket fint klassrum! Där hade jag gärna varit elev🙂

Kommentera

