Mitt Berättarperspektiv

Min blogg får heta Berättarperspektiv igen.

Tänkte att nu när mitt fokus kommer flyttas mer från skrivande till skola skulle ett nytt namn bli bra. Men för sent upptäckte jag att det redan fanns ett ”Malins perspektiv” därute. En väldigt trevlig blogg dessutom.

Så en gång Berättarperspektiv. Alltid Berättarperspektiv.

 

 

 

 

Det här inlägget postades i Bilder. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mitt Berättarperspektiv

  1. Nilla skriver:

    Bra det. Så att man inte blir förvirrad.

  2. Malin Nilsson skriver:

    Men va kul att du hittade mig (och jag dig)! Tror jag ska scrolla ner och läsa mer… Verkar som om vi har en del gemensamt? Skola, svenskämnet… Ska bli spännande detta🙂

Kommentera

