Lite bilder

Jag är kass på att fota, men här är i alla fall några bilder efter en väldigt trevlig dag på bokmässan.
En stor härlig läsarhörna för barn. En sådan där skult skulle man ha! Här fastnade några böcker till barnen(bild 1).
Jonas Gardell pratar om sin nya bok. (bild 2)
Bild på en av mina favoriter, den snygge och underbare Stig Dagerman (bild 3 ).
Böckerna jag köpte till mig (bild 4). Om jag inte varit så trött i armarna hade jag lätt burit hem några fler…

20120929-191543.jpg

20120929-191641.jpg

20120929-191702.jpg

20120929-191711.jpg

Det här inlägget postades i Böcker och Litteratur och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lite bilder

  1. bokmal73bokmal73 skriver:

    Vilken fin boksamling du kom hem med. Jag har läst Is och Vatten, Kärlek och uppror ( första diktboken jag läste) och Sånt man bara säger. Gillade alla tre böckerna.

    • MalinC skriver:

      Vad bra, då har jag lite att se fram emot!
      Kärlek och uppror är en sådan där bok man inte kan klara sig utan som lärare! Mitt gamla ex försvann någonstans.

Kommentera

