Annat än halvdåliga deckare

Blir så trött på alla dussindeckare som finns därute.
Oinspirerad idé.
Klyschiga karaktärer.
Halvtaskigt skrivet.
Söker efter lättlästa böcker som  kan hålla läsintresset vid liv, även om jag bara hinner läsa fem minuter åt gången just nu innan jag ögonlocken börjar falla ihop på kvällen.
Trodde deckare var lösningen. Men jag hittar aldrig något bra och blir bara irriterad.

Men å andra sidan tänker jag att.
Kan de få sina böcker utgivna.
Då kan bannemej jag också!!
Inget ont som inte har något gott med sig…

Det här inlägget postades i Böcker och Litteratur. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Annat än halvdåliga deckare

  1. bokmal73 skriver:

    Håller helt med dig. Kan ”de” få någon utgivet så kan jag; så tänker jag iaf. Har faktiskt haft ett barnboksmanus nyligen inskickat till en lektörstjänst och fick otroligt kontstruktiv kritik tillbaka på det, så nu ska jag jobba vidare med det ( så fort tid finnes…). Jag delar gärna med mig om vem jag använde ifall du vill veta ( Maila mig om du vill ha info , mailadress på min sida)

Kommentera

