Bokbeställning

En solig måndagsmorgon och jag vabbar med en son som just nu verkar allt annat än sjuk.
Passar på att använda mitt adlibrispresentkort och har nu beställt två trevliga böcker.
Albatross Albatross av Hans Gunnarsson är nästa bok som vi ska läsa i bokklubben. Boken är vald av Linda och hennes omdöme litar jag på även om jag själv inte vet något alls om boken. Förutom att den handlar om en hund, en förvirrad man och lite för mycket Bag-in-Box vin. Kul omslag dessutom!

Nästa bok blev Gone girl av Gillian Flynn. Gillade skarp hennes Sharp Objects (hi, hi) och hoppas att den här boken har samma krypande svärta och destruktiva relationer.

Det här inlägget postades i Böcker och Litteratur, Bilder och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bokbeställning

  1. Men det var inte den vi valde till slut, utan en annan bok av samma författare, men det kanske är bäst att vi tar den här så att du inte shoppat i onödan. Skriver in det i FB-gruppen!

  2. MalinC skriver:

    Hade du läste den här?? Mig spelar det ingen roll, är den bra är det ju bara bra att ha två : )
    Typiskt mig, när ska jag lära mig att inte lita på mitt minne!!

  3. bokmal73 skriver:

    Albatross verkar som en kul bok, även om ni inte ska läsa den i bokcirkeln, verkar det som….

Kommentera

