Blä!

Strunt också!
Är överhopad med rättning och var tvungen att tacka nej till gratisbiljetter till Shakespeares Lika för lika på stadsteatern i Göteborg.
Trots att jag har suttit på skolan och rättat Miljöplanscher och noveller hela kvällen är jag fortfarande inte klar…
Jag som inte varit på teater på evigheter och verkligen ville gå.

Vill inte bara jobba. Vill ha lite trevligt också.
Och skriva? När ska jag bli färdig egentligen!!?!
Blä!

Det här inlägget postades i Tankar och inspiration och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Blä!

  1. bokmal73 skriver:

    Åh nej vad tråkigt att du inte kom iväg på teater. Gratisbiljetter får man ju inte så ofta ( inte jag iaf). Hoppas du får lite ”vil-tid” och egen-tid under jul.

  2. helenahellman skriver:

    Det var trevligt men den var lite lång och stundtals seg så det var ingen större miss. Dessutom kommer det säkert fler tillfällen! Det viktiga är att du inte arbetar ihjäl dig för det har du sannerligen inte betalt för. Florence Nightingale har varit död länge nu!! Styrkekramar

  3. Hanna Lans skriver:

    Den såg jag på premiären då jag fick möjlighet att följa med en recensentkompis som skulle skriva om den! Tyckte den var sisådär faktiskt. Lite för svensk liksom, att allt ska vara så svårtolkat och så många bottnar att det blir lite för pretentiöst. Jag rekommenderar Colettes Kokbok på samma ställe. Premiär imorgon!

Kommentera

