Häxan surtant

Det är jag det.
Hinner inte blogga.
Hinner inte skriva.
Hinner inte städa. Eller läsa. Eller handla julklappar.

Jag hinner med nöd och näppe gnälla på mina barn och min man.
: (

Vad hinner jag då?
RÄTTA PROV förstås. SKRIVA IN BETYG förstås.

Förresten publicerades min arga insändare till Björklund i GP tidigare i veckan. Något förkortad men ändå. Inte för att jag tror att han har läst den.

Det här inlägget postades i Skolfrågor, Tankar och inspiration och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Häxan surtant

  1. bokmal73 skriver:

    Roligt att du fick din insändare publicerad!

Kommentera

