En långsam pysseldöd

I takt med att pepparkaksbaket bränns vid och att eleverna har mer kristyr i håret än på pepparkakshuset, sipprar energin ut.

Efter en dag med ullänglar och ståltrådshjärtan är jag nu praktiskt taget död.
Ska bara pallra mig iväg till skolans julfirande ikväll också.

Sedan. Sedan kanske det faktiskt snart ÄR lov.

 

Det här inlägget postades i Bilder. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En långsam pysseldöd

  1. Anneli skriver:

    Ja, nu ser jag ofantligt mycket fram emot lovet. Ha en bra fortsatt vecka!

  2. Halvbonden skriver:

    Oj, kan tänka mig att det där får energin att ta slut🙂
    Jag kan känna att det kryper i hela mig bara jag ska sätta mig och rita med min lille, när han helt plötsligt ritar på allt utom på pappret.
    Och God Jul får jag passa på att önska!!

Kommentera

