Något för rumpan

Jag är i akut behov av en ny skrivbordsstol. Min rumpa och min rygg behöver definitivt något mjukare och bekvämare att sitta på. Men varför är skrivbordsstolar så fruktansvärt fula??

Sådana här gillar jag. Men ack så obekvämt!

fin stol

När jag sökte runt lite på nätet hittade jag den här söta stolen. Soligt gult hade ju varit perfekt!
gul stolProblemet är att den kostar nästan 10 000. Får nog skriva en best-seller först… (synd att man ska behöva ha ont i rumpan när man faktsikt skriver den)
Skriver jag fler har jag även råd att köpa den här för endast 29 000. Ett fynd!
bruno mattsonKontorsstolarnas Rolls-royce?

Det här inlägget postades i Tankar och inspiration och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Något för rumpan

  1. marvew skriver:

    Att hitta en bra stol är viktigt men jättesvårt. Själv letar jag efter en ergonomisk stol men hittills utan framgång. Och visst kostar det. Men rumpa, rygg, axlar tycker att det är värt att satsa på en bra stol.

Kommentera

