Love in the dark

Den här låten spelar en speciell roll för min huvudkaraktär.

En video kan knappast bli mer 80-tal…

 

Det här inlägget postades i Bilder. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Love in the dark

  1. marvew skriver:

    Många minnen. Fina men även orealistiska. Jag minns att jag som barn såg ett uppträdande i något av Svt:s underhållningsprogram. Jag minns en vacker Bonnie Tyler i kavaj med axelvaddar och typ BH under kavajen. Och jag minns drömmen om att bli vuxen och få gå i BH och kavaj. Nu är jag vuxen och kommer aldrig vilja gå klädd på detta sätt. Men minnet är varmt.

Kommentera

