Skrivarkurs bokad

Johanna Lindbäck och Lisa Bjärbo har en skrivarkurs i Stockholm i  maj – och jag är anmäld!
Det är långt kvar men jag ser väldigt mycket fram emot att få – Inspiration!!!

Ger mig också ett mål: Ska skriva så tangenterna glöder så att jag har något som kanske liknar ett första utkast på mitt manus till dess.
(Är egentligen inte ett överkomligt mål, men, men… försöka duger.)

Anmäl er här!

Det här inlägget postades i Skrivövningar och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Skrivarkurs bokad

  1. bokmal73 skriver:

    Oj vad roligt det låter! Du kommer säkert att få massor av inspiration!

  2. Kati skriver:

    Låter spännande- är den enbart för barn/ungdomslitteratur eller rent allmän? Hur lång är den? Hoppas den blir givande.🙂 Jag önskar också att jag hade gått någon skrivarkurs när jag började skriva, framför allt.

  3. Anneli skriver:

    Jag önskar att jag också hade kunnat vara med. Men Skåne ligger alldeles för långt bort ibland🙂

  4. Ska bli kul, men något manus lär jag inte fixa. Kanske konkretisera lite mer…

  5. marvew skriver:

    Kul! Det är verkligen något att se fram emot. Planering och förberedelse är ju en del av upplägget och det kräver sin tid.

Kommentera

