Jag hoppas bli lite rädd för mig själv

Tänkte blogga, men tänker om.
Nu när jag äntligen har en stund över ska jag skriva istället!
Ser fram emot att skriva den här scenen. Äntligen börjar det dyka upp obehagligheter…och jag hoppas kunna skrämma skiten ur mig själv! ; )

Det här inlägget postades i Mitt skrivprojekt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag hoppas bli lite rädd för mig själv

  1. Hanna Lans skriver:

    Precis vad jag gör just nu. Var tvungen att ta en paus och bli lite lugn igen. 😉

  2. marvew skriver:

    Det är en härlig känsla när man utvecklat en teknik att kunna skrämma upp sig själv.

Kommentera

