Från garage till skaparverkstad?

Så här förskräckligt ser vårt gamla garage ut just nu. Arbete pågår och någon gång ska sågspån, mdf-skivor och verktyg ersättas av ett prydligt skrivbord, massor av inspirerande böcker och min och mannens dator. Ett nytt arbetsrum!!
Återkommer när det är klart (vilket lär dröja)…

20130208-185445.jpg

Det här inlägget postades i Tankar och inspiration och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Från garage till skaparverkstad?

  1. bokmal73 skriver:

    Ååhhhhhh! Avundsjuk är bara förnamnet! Nu fick jag inspiration att fixa till vårt arbetsrum. Ser fram emot att se ert resultat.

  2. marvew skriver:

    Det där kommer att bli bra! Själv har jag visserligen ett arbetsrum som jag aldrig använder men jag drömmer om en skrivarlya. Någon dag…

Kommentera

