Min huvudperson

Jag tycker om min huvudperson. Hon är rolig att skriva om.
Namn: Minna
Ålder: 30
Intressen: män och öl
Familj: Pappa, syster= försvunnen, mamma=död.
Sämsta sida: godtrogen, självdestruktiv
Bästa kvalitet: lojal, smart, sexig (enligt henne själv)
Mål i boken: finna sin syster (absolut), växa upp (fattar hon inte själv)
Problem på vägen: män, diverse döingar

Utseende: Sexig blondin på dekis.

min huvudperson

Det här är tyvärr inte jag utan min huvudperson

Det här inlägget postades i Mitt skrivprojekt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Min huvudperson

  1. bokmal73 skriver:

    Spännande! Det där med självdestruktiv kan ju bli spännande och väldigt farligt.

  2. marvew skriver:

    Huvudpersoner blir ju nästan som vänner. Alla har sina sidor och det är kul att lära känna dem.

  3. Susanne Ahlneius skriver:

    Det är kul att se hur de föds fram och sedan utvecklas framför en, bli någon som man nästan kan ta på.

Kommentera

